کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317831 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 10 ایکس مخصوص دستگاه های معمولی خواهد بود

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در اکتبر سال 2019 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس که مخصوص دستگاه های تاشو و دارای دو نمایشگر بود را معرفی کرد. این شرکت حتی Surface Neo که قرار بود از پلتفرم نامبرده بهره ببرد را نیز نشان داد اما در روزهای ابتدایی 2020 خبر رسید که به خاطر شیوع ویروس کرونا، تولید دستگاه مذکور تا سال 2021 به تأخیر افتاده است. در ادامه و در ماه می، این کمپانی اعلام کرد که ویندوز 10 ایکس ابتدا در دستگاه های تک نمایشگری استفاده خواهد شد.

ویندوز ویندوز 10 ایکس مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

حالا طبق ادعای سایت WindowsCentral، مایکروسافت برنامه هایش در مورد ویندوز 10 ایکس را تغییر داده و تصمیم گرفته قابلیت اجرای نرم افزارهای Win32 را در آن از بین ببرد. این در حالی است که این شرکت برنامه ریزی کرده بود تکنولوژی اجرای برنامه های نامبرده را به صورت مجازی پیاده سازد.

با این اقدام تازه، احتمالاً ویندوز 10 ایکس سیستم عاملی بسیار سبک و مخصوص دستگاه های معمولی خواهد بود تا بتواند با Chrome OS به رقابت بپردازد. جالب تر آنکه، شایعات به دست آمده در سال 2018 نشان می داد که این پلتفرم در همان ابتدا با همین هدف قرار بود تولید شود.

در گزارش سایت WindowsCentral آمده که از بین بردن قابلیت اجرای برنامه های VAIL با هدف آسان تر شدن فرآیند پردازش نرم افزارها در دستگاه های معمولی صورت گرفته است. بر این اساس، ویندوز 10 ایکس قادر خواهد بود برنامه های UWP و مبتنی بر وب را اجرا نماید. این کمپانی همچنین، ورژن های اینترنتی آفیس، Microsoft Teams و اسکایپ را منتشر خواهد کرد تا این گونه القا کند که ویندوز 10 ایکس با اولویت اجرای برنامه های اینترنتی تولید شده است.

لازم به ذکر است که نسخه جدید مایکروسافت اج، مبتنی بر کرومیوم می باشد و تلاش پیشین مایکروسافت برای ساخت یک سیستم عامل سبک تر یعنی ویندوز 10 اس هم با موفقیت روبه رو نشد هرچند در آن پلتفرم امکان اجرای اپلیکیشن های Win32 و دانلود نشده از مایکروسافت استور فراهم شده بود. حال باید دید مایکروسافت اج کرومیوم در سیستم عامل سبکتر ویندوز چگونه اجرا خواهد شد.

ویندوز ویندوز 10 ایکس مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

علاوه بر سبک بودن سیستم عامل، حذف قابلیت اجرای نرم افزارهای VAIL به شرکت سازنده اجازه خواهد داد ویندوز 10 ایکس را برای رایانه های دارای پردازنده های ARM تولید کند. با این وجود، افرادی که می خواهند نرم افزارهای قدیمی را اجرا نمایند، می توانند آنها را در حافظه ابری پخش کنند. بر این اساس، چنان چه مایکروسافت تصمیم گرفت ویندوز 10 ایکس را برای رایانه های پیشرفته و بالارده تولید نماید، امکان پخش اپلیکیشن های VAIL را هم فراهم خواهد کرد.

همان طور که گفتیم، انتظار می رود دستگاه های دارای ویندوز 10 ایکس در بهار 2021 وارد بازار شوند و سیستم عامل آنها از ماه دسامبر امسال در اختیار آزمایش کنندگان قرار گیرد. در سمت دیگر، وسایل دو نمایشگری با پلتفرم ویندوز 10 ایکس زودتر از سال 2022 معرفی نخواهند شد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47313 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/31 تعداد مشاهده: 2371
سافت گذر